miercuri, 26 mai 2010

Hartie igienica falsificata.

După anii în care principalele ţinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au început să fie contrafăcute şi articole mai ieftine, chiar şi hârtia igienică, potrivit cotidianului american New York Times.


În statul California autorităţile au confiscat recent un transport de hârtie igienică Angel Soft contrafăcută.
Schimbarea din industria contrafacerilor, care cauzează Statelor Unite un prejudiciu anual de 200 de miliarde de dolari, reprezintă o adaptare la consumatorul afectat de criză, aflat în căutarea de produse mai ieftine. Noua direcţie a fost iniţiată de fabricile din China care nu mai au comenzi, notează NY Times.
Aproape 80% din falsurile de pe piaţa din SUA au provenit anul trecut din China, unde absenţa exporturilor legale a făcut ca multe fabrici să caute bunuri pe care să le producă, în anumite cazuri orice tip de bunuri.
Răspunsul este creşterea contrafacerii unor branduri mai puţin cunoscute, uşor de vândut pe internet şi care pot fi comercializate la preţuri mai mari decât falsurile foarte evidente. Cei care le produc evită astfel şi campaniile agresive prin care producătorii de bunuri de lux îşi protejează mărcile.
Vânzătorii de imitaţii ale bunurilor cu preţuri din categoria medie folosesc un nou truc pentru a păcăli cumpărătorii: stabilesc preţul aproape de cel al produsului original. Lecţia pentru mulţi falsificatori este însă că au şanse mai mari să scape dacă imită branduri puţin cunoscute, mai notează publicaţia americană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu